V případě zjištění poruchy nebo havárie o nahlášení tohoto stavu dle postupu uvedeného níže a na níže uvedená tel. čísla.
Co je havárie ?
Za havárii považujeme v našem případě únik kapalin a plynů, které mohou poškodit majetek, nebo způsobit újmu na zdraví (tj., např. že někde mimo dům, případně z kolektoru do domu teče voda)
Jak postupovat v případě zjištění havárie:
v případě havárie prosíme o nahlášení na tel: +420 736 409 018
Co je porucha ?
Porucha je stav, kdy neteče teplá voda, nebo teče, ale není teplá a dále, když v topné sezoně netopí topení (radiátor apod.)
Jak postupovat v případě zjištění poruchy:
v případě poruchy kontaktujte správce vašeho objektu (např. domovník, předseda nebo člen výboru SVJ, správce, respektive správcovská firma), který by měl prověřit, že porucha není způsobená zařízením – technickým stavem ve vašem domě a následně, po tomto prověření a ujištění se, že porucha je mimo dům,
prosíme o nahlášení poruchy na tel: +420 775 594 330
Případné nejasnosti, nedostatky v dodávkách, apod. prosím řešte prostřednictvím emailových zpráv na adrese: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.